בס"ד

מדיניות החזרות כספיים והחזרות - ספיד פרו חלקי חילוף לסלולר

מבוא

אנו בספיד פרו עובדים קשה כדי להבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר והמוצרים האיכותיים ביותר. עם זאת, אנו מבינים שלפעמים ייתכן שתרצו להחזיר מוצר. עקבו אחרי מדיניות החזרות שלנו כדי להבין את התהליכים הקשורים.

בדיקה קפדנית

לפני התקנת מוצר, על הלקוח לבצע בדיקה קפדנית של תקינות המוצר. בעת קבלת המוצר יש לבדוק היטב שהמוצר שלם וחדש ללא כל נזק.

מוצרים שנפגמו

לא יבוצעו החזרות של מוצרים שנפגמו עקב נזק טכנאי, שבר, קרע, שריטות או כל נזק אחר מעשה ידי אדם.

מוצרים שנשימשו

לא ניתן להחזיר מוצרים שכבר נעשה בהם שימוש.

זמן החזרה

הלקוח יכול להחזיר מוצרים לא שימושיים תוך 14 יום מיום הקבלה, על המוצרים להיות באריזתם המקורית וללא נזק.

הוצאות משלוח

הלקוח יצטרך לכסות את הוצאות המשלוח להחזרת המוצר.

החזר כספי

ההחזר יבוצע באמצעות אמצעי התשלום בו בוצעה העסקה, תוך 14 יום מיום קבלת המוצר בחזרה.

תהליך ההחזרה

בקשת החזרה

לקוחות שרוצים להחזיר מוצר צריכים לפנות אלינו באמצעות האימייל או בטלפון תוך 14 יום מיום קבלת המוצר.

אישור הבקשה

לאחר בדיקת הבקשה, נשלח לך אימייל עם החלטתנו.

שליחת המוצר

אם הבקשה אושרה, יש לשלוח את המוצר בחזרה אלינו באריזתו המקורית וללא נזק.

בדיקת המוצר

לאחר קבלת המוצר, נבדוק אותו בקפידה. אם המוצר נפגע, לא יבוצע החזר כספי.

ביצוע החזר

אם המוצר במצבו המקורי, נבצע החזר כספי תוך 14 יום.

התנאים לביצוע החזר

אנו רואים חשיבות רבה בשביעות רצון הלקוח, ולכן אנו מאפשרים החזר כספי בתחת אבני דרך מסוימות:

מוצר לא שימושי

אם המוצר לא הוסרק, לא נפגע ונמצא באריזתו המקורית.

מוצר פגום

אם המוצר הגיע פגום ולא ניתן לשימוש.

מוצר שגוי

אם המוצר שקיבלת לא מתאים למוצר שהזמנת.

מוצר חסר

אם לא קיבלת את המוצר בכלל.

פרטי יצירת קשר

אם יש לך שאלות נוספות או צורך בפרטים נוספים, אנא צור קשר עימנו בכתובת הדוא"ל info@speed-pro.co.il או במספר הטלפון שלנו 077-5540051.